Jūsų krepšelis kol kas tuščias.
Dėkoju už pagyrimą ir logišką klausimą! Vienu metu spręs tik 2 ar 3 mokiniai. Norinčiųjų grupelės eis pakaitomis. ☺️ Su…
Gamtos mokslų pamokose trečiokai mokosi apie organizmus. Dėmesio centre – žmogaus kūnas ir jo organų sistemoms. Nepasitikiu savimi, nes jaučiu žinių stygių. Vėl googlinu! Vėl norisi įdomios, smalsumą žadinančios pamokos, kurioje pavyktų išmok(y)ti kuo daugiau. Žinau, kad mažiau yra daugiau, todėl dvi pamokas skiriu vienai žmogaus organų sistemai tyrinėti. Jei dirbčiau didmiestyje, pamokos vyktų kitaip, bet darau tai, ką galiu geriausio, ir dalinuosi nuorodomis su Jumis.
Šią pamoką daugiausia siejau su praėjusių metų pamokomis. Užteko priminti apie tada pamokoje gamintą šlykštuką ir jo lyginimą su slieku bei žmogumi. Mokiniai tuoj pat daug ką atsiminė. Man beliko išklausyti ir sudėti akcentus. Tačiau kelis šaltinius buvau pasiruošusi.
Praktinės veiklos metu konstravome žmogaus kūną. Pradėjome nuo atramos ir judėjimo sistemos. Griaučiais buvo vielutė, o plastiliną vadinome raumenimis. Įkvėpimo šaltinis: https://www.paltiya.com/tin-foil-art-projects.html. Namuose neturėjau folijos, o klasėje – tik šiek tiek, tad ją naudojame tik šonkauliams ir dubens kaulams formuoti. Veiklos metu klausinėjau, ką kuris mokinys šiuo metu lanksto ar lipdo. Taip pasikartojome antroje klasėje išmoktus kaulų pavadinimus.
Ankstesnėje pamokoje mokiniai gavo namų darbą – nulipdyti smegenis konstruotam žmogeliukui. Pamoka apie nervų sistemą padėjo suprasti, kaip smegenys susijusios su atramos ir judėjimo sistema. Praktinės veiklos metu trečiokai siūlais išraizgė konstruoto žmogaus kūną. Taip vaizduodami nervų sistemą.
Beje, į šią pamoką atnešiau (kiaulės) žarną. Mama turėjo šaldiklyje. Tai buvo esminis pamokos momentas! Fuuu ir ohooo viename.
Ši tema man buvo viena sunkiausių. Daug skaitant, konspektuojant, tyrinėjant tapo pati įdomiausia. Net paruošiau vaidinimo apie kraujotakos sistemą scenarijų, kuris leido mokiniams pabūti įvairiais organais ir padirbėti, užtikrinant efektyvų kraujotakos sistemos darbą. Šį trumputį, bet puikų scenarijų su priedais rasite čia: https://www.tabularasa.lt/5427/vaidinimo-kraujo-kelione-scenarijus-su-priedais. Trečiokai labiausiai norėjo būti širdimi, tačiau šis vaidmuo labiausiai vargino, nes reikėjo nuolat pompuoti. Kaip jau esu minėjusi, jiems patinka vaidinti.
Žinau, žinau, kad dar liko kvėpavimo sistema! Žinau, kad trečiokams vedžiau pamokas šia tema. Tačiau nuoširdžiai pripažįstu, kad visai nepamenu, ką jose veikėme, neturiu išsisaugojusi nuorodų… Štai dėl ko džiaugiuosi galėdama viską surašyti čia. Ne tik noriu pasidalinti su kitais mokytojais, bet ir su savimi, nes pamokai keičiant pamoką neįsidėmiu, kaip mokau. Nesidairau į praeitį! Cha cha. Kartu pasidžiaukime, kad pavyko šį tą atsiminti ir surašyti.
Iki kito googlinimo,
mokytoja Neringa
Papildykite įrašą! Jei žinote naudingų šaltinių, pasidalinkite komentaruose.
Pasidalinkite patirtimi, jei ką nors išbandėte savo pamokoje.
Skaitykite toliau – daugiau idėjų ir medžiagos pamokos rasite mano virtualiame dienoraštyje.
Dėkoju už pagyrimą ir logišką klausimą! Vienu metu spręs tik 2 ar 3 mokiniai. Norinčiųjų grupelės eis pakaitomis. ☺️ Su…
Labas, Neringa. Visų pirma noriu pasakyti, kad esi nereali Mokytoja. Ačiū, kad daliniesi! Gal pirmadieniui ir ne pasiruošiu, bet saugau…
Kiek gėrio tu daliniesi, Neringa! 💛 Esi šviesulys! Lai nesustoja mintys, kūrybiškumas ir energija. ⭐️
Neringa, Jūs nuostabi!
Puikios nuorodos. Pamokos tikrai labiau moksliškesnės atrodo su tokiomis simuliacijomis. Tarsi paliesti viską iš vidaus. Naudinga, vertinga informacija! Dėkoju!❤️
Ačiū už pasidalinimą nuorodomis, komentarais, patarimais 🥰👏🤗
Rasa, dėkoju už komentarą. Sėkmės! 🙂
Kiek gėrio tu daliniesi, Neringa! 💛 Esi šviesulys! Lai nesustoja mintys, kūrybiškumas ir energija. ⭐️
Parašykite komentarą